KeJaYaAn YaNg TeLaH kUmIlIkI!!!

KeJaYaAn YaNg TeLaH kUmIlIkI!!!

Followers

Friday, April 6, 2012

~ ApA mAhUmU hAtI ~

      Entah Apa Mahumu Hati.. Terkadang Menyakitkan.. Terkdang Membuatku Terbang Jauh.. Enth Kemana.Mgkin Di Awan Sana Berlari Lari Mencari Pelangi Yg Bersembunyi.. Tuhan Ku Persembahkn Rasa Ini Buat Dia Yg Tulus Mencintaiku Krnmu.. Tuhan BisikkanLa Suara Hatiku Yg Berbicara Krn Dia.. Bisikkanla Agr Dia Mengerti.. Sungguh Aku Malu.. Sungguh Aku Bimbang.. Tuhan Sandarkanla Aku Di Pohon Hijau Yg Merimbun Agar Aku Bahagia.. Agar Ruang Itu Cukup Buat Aku Dan Dia. Tuhan, Tolong Jagakan Dia.. Hanya Itu Sudah Memadai Untuk Aku Merasakn Sesuatu Dihati Ini.

4 comments:

  1. APA KATA HATIMU....adakah itu yang sebenarnya luahan isi hatimu yg terpendam jauh dilubuk kata-kata yg tak bisa diketahui selama ini...renung-renungkanlah untuk si DIA menyedari hakikat yg sebenarnya kamu mencintai DIA ibarat sekilauan permata disebalik jutaan kaca....Buktikan dengan setulus hatimu kepadanya..(REMQUE)

    ReplyDelete
  2. Sesungguhnya diriku amat menyintainya tapi diriku tidak bisa membuktikannya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tepuk dada tanyalah hati...jika hati tak bisa berbicara maka tanyalah SI DIA secara terus terang agar dirimu tidak diawang awangan...

      Delete